mijn landrover is 5 jaar oud en heb ik nieuw gekocht.
Nu vertoont hij ernstige roestplekken, maar mijn dealer en importeur wil daar niets aan doen omdat wij de auto niet onderhoud hebben gegeven bij de dealer. Echter hadden we daarvoor allle redenen.
Nu is het zo dat meerdere eigenaren kampen met dezelfde roestplekken en allemaal op dezelfde plaats. Dus een fout bij fabricage.
bij sommigen wordt het dus wel vergoed en bij andere weer niet
Kan dit zo maar?
ik mag toch een deugdelijk produkt verwachten?