Ik heb een Chevrolet Kalos die 3,5 jaar oud is en ongeveer 70.000km op de teller heeft staan. Na 3,5 jaar blijkt de 5e versnelling kapot te zijn, een reparatie van €450,-. Dit lijkt me een onderdeel dat toch echt niet na 3,5 jaar al kapot hoort te zijn. Ik heb de importeur hierop aangesproken maar volgens hen kan ik geen aanspraak meer maken op de garantie. Kan iemand mij vertellen of ik een poot heb om op te staan om de importeur toch aansprakelijk te stellen?