BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
23-11-2010
93 keer bekeken
2 reacties
Geachte kassa

In Maart 2010 jl heb ik een nieuwe bandenapparaat gekocht bij de firma TOOLMANIA te Sittard ter waarde van €.1495 euro met 12 maanden GARANTIE. Vanaf het beging voldoet deze machine niet aan zijn eisen. Hij lekt olie, verliest lucht enz. Ik heb verschillende keren de firma TOOLMANIA hiervan in kennis gesteld via e.mail kontakt. Elke keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en met een smoesje teruggevloten van u moet dit doen en u moet dat doen om het probleem op te lossen. Nu we inmiddels acht maanden verder zijn heeft de firma TOOLMANIA nog niets gedaan en laat ook niets meer van zich horen. De laatste keer is mij medegedeeld dat ze de machine wel op willen halen voor reparatie maar ik de kosten moet betalen. U zult begrijpen dat ik hier niet mee eens bent aangezien ik recht heb op een deugdelijke machine. Veertien dagen geleden zouden ze mijn een onderdeel sturen maar ook hier heb ik nog niets van ontvangen. Geachte kassa kunt u mijn advies geven wat ik kan doen omdat ik bang ben dat wanneer mijn garantie voorbij is ik geen enkel recht meer heb dat mijn machine nog wordt gerepareerd.
Hopen op een gunstig antwoordt dank ik u beleefd.

Met vriendelijke groet

Jan
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.