Ik stel deze vraag n.a.v de motor van mijn 1,5 jaar oude kia rio is geheel kapot nu heb ik mijn auto geen services beurten gegeven uit geld gebrek je denkt nieuwe auto zit wel goed ik zit voor een hoop andere kosten die voor gaan nu zegt de kia je moet zelf 3500 euro betalen plus de nakijk kosten ,omdat de services beurten niet zijn gedaan. oke maar je motor na 1,5 jaar al geheel kapot lijkt mij niet mij niet aan die servicesbeurten te leggen maar aan de fabrikant.hoop op een snelle reactie want geld om hem te laten maken heb ik niet,mijn vraag is staat de kia in zijn recht m.v.g j.van dijk