Bij de garage is kort gelden de vuldop van mijn gastank vervangen. Tijdens het vervangen is de slang van de gastank door de monteur kapot gedraaid. Hierdoor moest ook de slang van de gastank vervangen worden. Beide reparaties zijn volgens de eigenaar van de garage voor mijn rekening, omdat volgens hun de slang van de gastank erg vast zat. ( Dit is het risico zeiden zij tijden telefonisch contact) Moet ik nu de rekening voor het vervangen van de slang van de gastank nu betalen?