BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ford Nederland service laat te wensen over.

Bijdrage door gebruiker
09-09-2019
7 reacties

12-7-2019 heb ik een nieuwe Ford Focus ST Line aangeschaft. Deze wagen zou ik gaan gebruiken als leswagen voor mijn pas opgezette rijschool.

Echter op 28-7-2019 begaf de turbo het en liep de wagen niet meer op 3 cilinders.

De Forddealer waar ik hem gekocht had gaf aan dat ze geen vervangend vervoer voor me hadden omdat het om een lesauto gaat.

Op dat moment had de auto 700 KM op de klok staan.

Tot op de dag van vandaag is de auto nog steeds niet gemaakt.

De extra kosten lopen inmiddels de spuigaten uit. (maandelijkse kosten lening, verzekering, wegenbelasting en huur andere lesauto)

Op de vraag om mijn geld terug te krijgen kreeg ik te horen dat dit niet zomaar zou kunnen.

Inmiddels is de motor ook al in zijn geheel uit elkaar geweest om onderdelen te vervangen. Dit heeft ook niet mogen baten.
Mocht ik hem terug krijgen dan zal het niet een geheel nieuwe auto meer zijn. Maar in mijn ogen een occasion.

Wie kan mij van goeede raad voorzien?
Zelf denk ik eraan om naar een advocaat te stappen en het daar verder door uit te laten zoeken.

Misschien dat hier nog iemand een idee heeft?

Met vriendelijke groet,
Leroy

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.