Tijdens het rijden, meestal bij vochtig nat weer, gaat het lampje van de diesel aan. En valt het gaspedaal weg en moet je de motor uitzetten en weer opnieuw starten en dat tijdens een rit vele malen. Einige tijd geleden wasbij kassa hiervoor aandacht. Wat zouden we het beste kunnen doen nu? Bij voorbaat dank R.Mennens