BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fietshokje.nl niet nakomen verplichting

Bijdrage door gebruiker
14-01-2015
30 reacties
Op 18 november 2014 heb ik bij fietshokje.nl een Cortina snowwhite besteld. Op 28 november 2014 kreeg ik echter een Cortina Dawn geleverd. Diezelfde dag heb ik contact gezocht met het bedrijf en deze gingen een oplossingen zoeken.

Na diverse mailtjes/telefoontjes heb ik tot aan de dag van vandaag, 14 januari 2015, niet de juiste fiets. Contact met deze leverancier verloopt ook moeizaam.

Hun voorstel is: zodra er iemand is die de Cortina Dawn besteld deze naar die persoon op te sturen. Daarna ontvang ik mijn geld terug. Dit betekend dat ik moet wachten tot er ooit misschien iemand komt die deze fiets wilt. Hier ga ik niet mee akkoord.

Mijn vraag is simpel: kan dit zomaar, wat zijn de mogelijkheden om de juiste fiets te krijgen of mijn geld terug te krijgen en zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt met deze leverancier?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.