BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fiets van C1000

Bijdrage door gebruiker
29-04-2005
6 reacties

Vorige maand had mijn zoon een nieuwe fiets nodig. De C1000 bij ons in de buurt had een speciale actie, waardoor ik daar op 4 aprileen mountainbike heb kunnen aanschaffen van 89 euro. Helaas heeft hij er maar 1 dag plezier van gehad, want na een ritje vlak bij huis raakte de trapper plotseling los. Het schroefdraad in de krenk bleek kapot en dus kon ik de trapper niet terugzetten.

Bij aankoop van de fiets had ik expliciet gevraagd of ik ermee terug kon als de fiets iets zou mankeren. In eerste instantie kreeg ik het telefoonnummer van de zaak waar de fiets vandaan kwam. die wilde het wel repareren, maar dan moest ik de fiets wel komen brengen (in Amesterdam, ik woon in Zoetermeer!) Hier ging ik niet akkoord mee, afgesproken werd dat ze het onderdeel naar de C1000 zouden opsturen, die moeten ervoor zorgen dat de fiets gemaakt wordt.

Nu is de fiets al een week bij de supermarkt, mijn zoon heeft al een maand niet kunnen rijden en ik hou mijn hart vast of hij wel goed gerepareerd wordt. Eigenlijk wil ik liever mijn geld terug en een fiets bij de fietshandel kopen, dan weet ik waar ik aan toe ben als er iets aan mankeert.

In welk geval kan ik van deze koop nog af komen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.