Mijn dochter heeft op 2 juni een fatbike besteld bij fatbike discounter, ze heeft hier een jaar voor gespaard.
Ze geven aan binnen 2 tot 4 weken te leveren, maar tot op heden niks ontvangen.
Vorige week een uur lang aan de telefoon gehangen en na contact met de klantenservice is de status van mijn bestelling eindelijk veranderd in doorgestuurd naar planning.
Een week later nog geen reactie of bericht en ik heb ze nu weer proberen te bellen.
Op emails wordt niet gereageerd en de chatfunctie werkt ook niet meer, dus de enige manier is telefonisch contact.
Bij telefonisch contact krijg je een automatische bandje wat afteld van 13 wachtenden, 12 11 etc. Zodra je aan de beurt bent krijg je te horen dat alle lijnen zijn bezet, probeer het later nog eens.
Ik krijg het gevoel dat ik ben opgelicht.
Wat kunnen we hier aan doen?
Meer over:
oplichting, levering, bestelling, fatbike, klantenserviceLaat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.