BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra kosten door slechte aflevering montagebedrijf

Bijdrage door gebruiker
29-05-2019
167 keer bekeken
8 reacties
Mijn auto heb ik bij First Transmissie in Schiedam gebracht voor revisie versnellingsbak.
Nu heb ik de auto gister op kunnen halen en blijkt dat ze door nalatigheid (en te laat aan mijn auto te zijn begonnen) de turbo niet goed te hebben gemonteerd.
Ik ben hierdoor met twee kleine kinderen langs een snelweg te komen staan. Ik heb de duitse ANWB moeten bellen (omdat mijn auto duits is) en die gingen voor mij iemand regelen. Ik heb daar 2,5 uur langs de weg gestaan en de levens van de twee kleine kinderen mee op het spel gezet.
Na 2,5 uur kwam er een bedrijf mij helpen maar deze moest ik wel direct € 145 aftikken omdat ik duits verzekerd ben.
Ik heb vervolgends vandaag First Transmissie gebeld en het verhaal voorgelegd. Deze jongeman was zeer agressief en gaf aan dat het hem "geen reet kon boeien"?? Verder werd ik even belachelijk gemaakt omdat k een vrouw ben en ik geen monteur ben, dus ik moest mijn mond dichthouden.
Ik heb nu door hun in een gevaarlijke situatie 's avonds tot laat langs de snelweg gestaan en extra kosten moeten maken.Hun willen hier geen schuld op zich nemen.

Mag dit zomaar?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.