BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaring rout-Mobile

Bijdrage door gebruiker
11-09-2005
1 reactie

Ben 43 jaar lid geweest ANWB maar ben vorig jaar overgestapt naar Rout-mobile heb een maal pech gehad motor viel stil niet meer aan de gang te krijgen.

Heb Route mobile gebeld en binnen 15 minuten was hij geariveerd kon niets doen door nieuwe techniek van auto ben weggesleept naar garage van route mobile zou de volgende morgen 09.uur naar eigen dealer gebracht worden heb vervangende auto gekregen om naar huis te gaan en de ochtend daarop naar dealer te gaan om negen uur s'morgens is auto gebracht en alles geregeld.

Dus eerste ervaring is zeer goed verlopen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.