BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

E-Bike kopen, waar service??

Bijdrage door gebruiker
24-07-2017
16 reacties
Ik zou graag een E-bike kopen, maar deze eerst testen. Nu heb ik al vier zaken bezocht, twee fietsen besteld en weer afgezegd, maar overal is de info tegenstrijdig, in mijn ogen onbetrouwbaar.
Het lukt me nu niet eens om een review te plaatsen over fietsenwinkel.nl Die zaak maakte het echt heel bont. Namelijk:

Geen Gazelle of Batavus in winkel. Klanten worden omgepraat ander merk te kiezen. Valse beloftes op website, zoals gratis in buurt parkeren. Bovendien: nergens op de site staat dat er nooit Gazelle in winkel staat. Misleidend. Aanbiedingen van "nog zoveel uur/minuten" en daarna blijkt prijs juist te dalen!! De deal heeft dan ineens een nieuwe naam en resttijd. Misleidend!! In winkel alleen parttimers/verkopers en géén fietskenners. Praatjes in richting eigen product aangeleerd. Winkel niet open ten tijde van afspraak!! Na hele ochtend wachten tot opening, blijkt de afgesproken fiets niet aanwezig! Klantenservice zegt alleen "sorry kan ik niks aan doen", wat je klacht of vraag ook is.

Waar kan je wel goede service krijgen in de buurt van Nijmegen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.