BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dru kachel slechte service van Dru

Bijdrage door gebruiker
06-09-2011
3 reacties
Ik heb nu 4 jaar een kachel van Dru. Al 3 keer is de ontvanger vervangen (laatste keer juni dit jaar) ivm het feit dat de kachel niet aanging.
De dealer wil nu graag dat Dru komt kijken omdat hij het niet normaal vindt dat hij dit steeds moet vervangen.
Dru weigert om te komen: de kachel is meer dan 1 jaar oud en dan leveren ze geen service meer. Nu komt de dealer weer, maar of het probleem dan structureel wordt opgelost?
Het is een een gashaard van ongeveer 3000 euro!
Wat kan ik hieraan doen? Dit is toch erg slecht, zeker als je op hun site kijkt naar de prachtige kreten die ze daar slaken over service etc.!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.