BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dixons Venlo Kleine Beekstraat klachten

Bijdrage door gebruiker
21-02-2012
6 reacties
Bij Dixons Venlo aan de Kleine Beekstraat een Archos internet tablet gekocht.
Daar het om een internet tablet gaat wil je daar ook gebruik van maken.
Het internet heeft het nooit goed gedaan en heb daarop besloten om hem te laten nakijken. Kreeg al te horen dat dit een paar weken zou gaan duren.

Dit was begin januari nu 21 februari en 7 weken later nog niets gehoord van ze. Sterker nog probeer ze al de hele ochtend te bellen. Of ze nemen niet op of ze zijn in gesprek.

Begon het weekeinde eens te kijken op het internet wat voor bedrijf Dixons nu eigenlijk is hoe het met de service staat en zo.

Had gelezen dat iemand iets bij Dixons heeft gekocht wat al eerder was verkocht, Dixons verkoopt het dan weer als nieuw.

In het begin toen ik de Internet tablet heb gekocht wou ik hem via de website van Archos de tablet registreren. Maar dit kon niet omdat hij al geregistreerd was.

Nou ja niet zo leuk van Dixons dat zij mij een Archos internet tablet hebben verkocht die niet goed was en ook nog eens eerder verkocht was.

Dus ik ben het met de mensen eens om te zeggen koop niets bij Dixons.

Probeer eens Redcoon eens heb daar totaal geen problemen mee.
Zelfs als je iets hebt besteld en je doet het retour krijg je binnen een paar dagen je geld terug gestort op je rekening.
noem ik service.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.