BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

de ov chipkaart

Bijdrage door gebruiker
08-02-2013
4 reacties
Is het nu zo moeilijk om sorry te zeggen en de klein kosten terug te betalen nog geen 3 euro . Ik wilde inchekken in de bus , maar het apparaat gaf aan teweinig saldo, dus kaartje gekocht .Bij terug keer de OV chipkaart laten controleren bij het kantoortje van Connexxion . En wat bleek genoeg saldo.Klachten formulier ingevuld plus plaatsbewijs en verzonden op 7 -12-2012 naar klanten service postbus 3048 2001 DA Haarlem . Nooit meer wat gehoord .En ik denk dat ik niet de enigste bent die dit mee makt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.