BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Centralpoint.nl levert product niet

Bijdrage door gebruiker
28-12-2013
3 reacties
Op 30 november 2013 heb ik een aankoop gedaan via Centralpoint.nl met ordernummer: 880881x7196219.
Nadat ik enkele dagen had gewacht kreeg ik geen product binnen en ook geen mail over de status van mijn aankoop. Pas een week later kreeg ik een mail binnen, en dit omdat ik ze een mail stuurde met de vraag waar mijn bestelde product bleef. Eerst kreeg ik 11 december als leverdag te horen, nadat deze dag was gepasseerd, moest ik opnieuw contact met ze opnemen om te vragen waar mijn product bleef. Hierna werd 17 december genoemd, en enkele dagen later 18 december. En u raadt het al, ik heb tot op heden mijn aankoop nog steeds niet binnen, waardoor ik met mijn bedrijf erg in de problemen kom. Ik heb contact gehad met dhr. [edit redactie, namen verwijderd]. Heel slecht dit van CentralPoint. Ik heb ze nog meegedeeld, dat ik deze ervaring op internet zou delen als ze niet met een gepaste oplossing zouden komen. Dat was dus niet genoeg om tot een oplossing te komen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.