hoi heeft iemand ervaring met de V2 tom tom rider van tom tom
ik wil weten of de headset ken worden opgeladen via de accu ....
bij de vorige versie was dat wel het geval met een adapter van 5 volt.... dan was het even ondere het zadel aansluiten en binnen een halfuurtje was deze geladen , de tom tom l;aadt via het docking station... kenj deze ook apart onder je zadel geladen worden ???
is dat bij deze nieuwe v2 ook mogelijk.... bij topm tom wisten ze het niet omdat het van cardo systems komt en daar staat het weer niet bij :-( iemand die me ken informeren vr gr han