Nieuwe camper gekocht 10/4/2003.nieuw waarde 73000,- euro.Van de 10 maande4n is de camper 5 maanden bij CampsWorld geweest voor reparatieen een olie lekkage(1500 km)Van de 6500 km is 1200 km voor rekening van Camps World.De camper heeft in de fabriek (na anwb keuring) 2 nieuwe zijwanden gekregen.Voor de rest vindt de dealer het wel ok zo.All risk verzekerd en wegenbel.Wat heb ik redelijkwijs te declareren.Wie heeft er een dergelijke ervaring?