BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BVA-Auctions

Bijdrage door gebruiker
05-07-2013
2 reacties
Ik heb geboden op een artikel bij BVA -Auctions.
Ik heb mijn artikel opgehaald, en thuis kwam ik er achter dat het apparaat kapot was, en zo werd het niet verkocht.
in een, zeer moeizame, mail wisseling gaf BVA-Auctions uiteindelijk toe het apparaat te willen ruilen.
(werd elke keer afgescheept met standaard mailtjes)

Ik ben van mening dat ze het geld terug moeten geven.

BVA-Auctions verschuilt zich achter een opdrachtgever, terwijl ik het product koop bij BVA-Auctions (zo staat op de bon en ik krijg de spullen van BVA-Auctions).
Ik denk dat ik als consument meer recht heb?

wie heeft hier ervaring mee?

kan en mag BVA-Auctions zich zo opstellen?

Kan er in de uitzending daar niet eens aandacht aan gegeven worden?

Op welke manier kan je dit als consument het beste aanpakken?

#dtv


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.