Ik ben zojuist beboet voor het niet bezitten van een bromfietsrijbewijs. Mijn geboortejaar is 1949. Het blijkt dat ik sinds 1 oktober afgelopen jaareen bromfietsrijbewijsdien te hebben. Ik kan mij echter niet herinneren hiervoor verwittigd te zijn door mijn verzekeraar, noch door de overheid. Is mij iets ontgaan; had ik het kunnen weten? Of zal ik mijn schikking van 75 euro laten voorkomen en trachten de rechter van mijn onschuld te overtuigen?