Hallo,
Voor een maand geleden ben ik naar de brezan(automaterialenwinkel) geweest voor nieuwe bougies(gloeibougies omdat ik een diesel rij). Ik denk een keer iets in de zak proberen te houden en doe het zelf. Thuis aangekomen begin ik vol goede moed de bougies te verwissellen en bij het er weer indraaien kom ik er achter dat het wat zwaar gaat, ik denk er verder niet bij na en draai verder, de volgende dag wil dus deze auto nooit meer starten terwijl er nieuwe bougies inzitten. Ik heb de anwb erbij gehaald en die zegt dat het misachien de brandstofpomp is en die verwijst me doornaar een autobedrijf speciaal voor diesels in Apeldoorn(ADES) Deze mensen komen er de volgende dag achter dat de verkoper van de Brezan, mij helemaal de verkeerde bougies heeft meegegeven. Ik had daardoor een extra rekening bij dat bedrijf van 300 euro, ze hebben het prima gerepareerd. Ik ben de dag erop terug gegaan naar de Brezan om aan de betrefende verkoper te vragen of er niet iets geregeld kan worden aangezien de verkoper mij de verkeerde bougies heeft meegegeven, en ik heb hem gevraagd om het hoofdkantoor erover in te lichten en mij erover terug te bellen. De medewerker van Brezan deed hier heel erg nonchalant over en vertelde mij dat het inzetten van bougies heel rustig moet gebeuren, ik vraag hem op dat moment waarom hij me dat niet heeft verteld op het moment dat ik de bougies bij hem in de winkel heb gekocht, daarop heb ik geen reactie gekregen. Het hoofdkantoor moet ook nog steeds mij terugbellen, maar ik neem aan dat dat niet meer zal gebeuren. Heb ik nu een kans om te winnen als ik naar de rechtbank ga, want ik vind het toch wel heel erg zonde van die 300 euro.