Besteedt Kassa eens de kwestie van rolstoelers in het OV ?
Wat ik als rolstoeler regelmatig tegenkom ,met name in de bus(in Arnhem):
) De buschauffeur stopt niet als ik alleen bij een halte sta
) Er zijn haltes,die zo krap(lees:smal) zijn dat ik er met derolstoel niet of nauwelijks op kan.
) De schotten in de bus,waartussen ik de rolstoel moet zetten,zijn te krap.
) Dein-en uitrijplaten zijn geregeld stuk
Graag aandacht in Kassa hiervoor.
Met vriendelijke groeten,
[edit-redactie]