Onlangs kreeg ik ongevraagd post van de ANWB om lid te worden. Aangezien ik geen auto heb en geen rijbewijs wilde ik geen gebruik maken van hun diensten, maar ik wilde ook aangeven geen prijs te stellen op toekomstige brieven. Ik belde dus met de anwb (0800-0503). Ik kwam daar in een keuzemenu terecht. Optie 1: genruik maken van de aanbieding. Optie 2: doorgeven als de geadresseerde is overleden.... (!). Gebeurt dit zo vaak bij de anwb dat ze het maar apart in het selectiemenu hebben opgenomen?! Ik vind het eigenlijk een beetje grofals ik eerlijk ben. Moet dit nu zo nodig?