ik heb een bekeuring gehad in zoetermeer voor het parkeren zonder te betalen ,alleen er lag wel een kaartje onder mijn voorraam en met de goede tekst naar boven. Ik zag dit nadat ik een tweede kaartje had gekocht omdat ik langer wegbleef dan de bedoeling was.De beambte wilde mij niet te woord staan want ze zij je kaartje zal wel op zijn kop gelegd hebben wat dus niet zo was. Er lag wel een ander kaartje in het midden van mij raam . En het goede kaartje lag aan de passagierskant en daar heeft zij gewoon niet naar gekeken. Mijn beroep is afgewezen en dit houd dus in dat zij ten alle tijden mensen een bekeuring kunnen geven want of je nu een kaartje heb liggen of niet de beambte doet haar werk dus altijd goed en ik ben een leugenaar. Wat nu ? want ik heb gewoon gedaan hoe het hoort en nog moet je betalen .