Verleden week heb ik een dal voordeel abonnement gekocht.
Ik ging er vanuit dat er dan automatisch 7 vrije keuzedagen bij zouden zijn. Nee dus dan had ik een vinkje aan moeten klikken. Het was mij er juist om te doen dat ik 7 keer vrij kon reizen dat kan dit jaar dus niet alleen met 40% voordeel.
Die meneer die ik aan de telefoon had zei dat er meerdere mensen problemen mee hadden. Ik vraag me dan af zet het er iets duidelijker in.