BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

autogarant den haag

Bijdrage door gebruiker
05-08-2009
Reageer

Ook wij zijn helaas in de mooie praatjes van autogigant getrapt. Wij kochten daar een grote gezinsauto en moesten een groot bedrag aanbetalen. Ook betalen wij een redelijk hoog bedrag per maand. Op zich niet erg als je dan de beloofde goede auto krijgt maar wij kregen een wrak. De auto zag er aan de buitenkant geweldig uit, ook de motor zag er goed uit. Echter heeft de auto meer gebreken dan dat hij rijdt. Het begon al na een week...weer 4 weken later nog een gebrek...weer 6 weken later nog meer ellende... En hun lieten zich daarin niet van hun beste kant zien. Sinds we de auto hebben zijn er meer gebreken aan geweest dan dat we ooit met een auto hebben meegemaakt. Afgelopen week was het toppunt. Ik kreeg de kijk op allerlei barsten in mijn lak. Nu bleek daar ook een oneffenheid te zitten in de lak. Net naar de garage geweest en wat blijkt? Ik heb een schade auto en deze schade is slecht gerepareerd. Nu draai ik op voor hoge kosten en ze hebben nooit vermeld dat het een schade auto was. Ik schakel een advocaat in. Mochten er meer mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt neem dan aub contact met mij op. Ik weet dat ze er zijn want heb inmiddels het nodige speurwerk gedaan. Ook automix, autogigant den haag, canvas etc zijn van hun.

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)