Naar aanleiding van het artikel op de kassa site: Autofabrikanten riskeren hoge boetes
Naar mijn mening zouden autofabrikanten die niet aan de eis voldoen, moeten worden geweerd van de Europese markt. Een boete alleen is niet goed genoeg. Ben benieuwd wat de lezers van Kassa hiervan vinden