BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Auto bedrijf Quadflieg geeft 24 maanden garantie op papier maar niet in de praktijk!

Bijdrage door gebruiker
15-10-2009
2 reacties

Hierbij wil ik alle mensen waarschuwen voor dit autobedrijf! Koop geen auto bij dit autobedrijf als u denkt dat u vertrouwd bent omdat dit een Bovag-bedrijf is en daar bovenop nog eens 18 maanden garantie. Ik heb in vertrouwen hier een auto gekocht omdat ik dacht dat 24 maanden garantie wel een zekerheid is. Bij ophalen van auto zijn de vooraf aangegeven details niet opgelost. Na een reparatie heb ik klachten gekregen en deze hebben zij veroorzaakt. Het euvel is twee jaar na dato nog steeds niet verholpen. Ze proberen met smoesjes de boel te rekken zodat je buiten de bovaggarantie nog steeds met het probleem zit. Smoesjes zoals dat is normaal, dat licht aan het gas, dit doet mijn auto ook en als laatste dat het buiten de garantie is aangegeven is daar normaal. Uitspraken zoals: Ik ben terug gekomen in de zaak omdat mijn zoons teveel garantie geven (te veel service kan maar teveel garantie?), Meneer wij hebben al zoveel aan deze auto gedaan, Wij hebben al 7 geschillen gehad en op het aantal auto's dat we verkopen valt dat wel mee. Het bedrijf laat je dan denken als u denkt een oplossing te weten om dit op te lossen dan gaan wij akkoord. Dit heeft mij heel veel geld gekost en ergenis want ze geven je een vinger en trekken dit weer snel terug. Dus u bent gewaarschuwd als u garantie wil en een goede auto koop hem dan niet hier! Want dit autobedrijf houd zich niet aan de garantie en prbeert niet de klant tevreden te houden maar zichzelf! Onbetrouwbaar!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.