BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ANWB Service

Bijdrage door gebruiker
14-03-2011
7 reacties
Geachte,

Ik heb vorig jaar op 2 december 2010 een lidmaatschap afgesloten bij de ANWB hierbij heb ik rond de 65 euro betaald.

Paar uur terug voor het eerst pech met me auto, ik dus bellen en de mevrouw aan de telefoon zei dat ik direct 68,95 moet betalen aan de monteur of geen hulp krijg.

Ik dacht dus dat vanaf het moment dat ik betaal, dat de lidmaatschap tot 2 december 2011 zou lopen. Blijkbaar zit het niet zo, ik moest dus in januari weer rond de 65 euro betalen. Ik had dus geen geld op zak en de dame zegt: "DAN HELPEN WE U NIET " en gooit de lijn dicht.

Lekkere service, mijn vraag is mag dit zomaar? Kan de ANWB zo mijn 65 inpikken en dan eisen dat ik dit jaar weer betaal?

Met vriendelijke groet,

Pax.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.