Goeien dag,
Ik heb mijn ANWB partnerlidmaatschap telefonisch opgezegd, vorig jaar voor 15 november (op tijd). Nu blijkt dat de ANWB toch nog geld heeft afgeboekt van onze rekening en bij navraag bleek dat ik helemaal niet had opgezegd, volgens de telefoniste. Ik zeg dat het wel zo is en inderdaad heb ik geen bevestiging gehad. Maar daar heb ik gewoon niet meer op gelet. Nu vraag ik mij af of ik nu nog een jaar moet betalen omdat de ANWB zij administratie niet op orde heeft. Ook blijkt nu dat we jaren teveel hebben betaald. Daar ga ik nog een brief over dichten. Ik vind dit allemaal heeeel klant onvriendelijk en laat het hier zeker niet bij zitten. Zoals gezegd gaat het om een partner lidmaatschap en als de ANWB volhoudt dat ik maar had moeten opletten dan gaat het andere lidmaatschap ook naar de concurrentie.
Wat kan ik nog aan dat Partnerlidmaatschap doen. Ik heb wel degelijk op tijd opgezegd. Alleen geen bewijs dat het zo is.