BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aeg laat je in de steek

Bijdrage door gebruiker
18-04-2011
3 reacties
Ik had graag de firma AEG aan de telefoon gehad maar deze service wordt ook al niet geleverd door AEG. Op de fora her en der vind ik over zowel de firma als over het type wasmachine vele klachten. Ook mijn wasmachine heeft geen garantie mee (gekocht in 2008) en had ook last van alle kuren die op de fora genoemd worden. Ook ik ben zeer ontevreden en zal dit ook zeer zeker ventileren bij Kassa alwaar ik betrokken ben bij de testpanels en productfora, want het meest verontrustend vind ik dat dit bedrijf zeer verschuilt achter e-mail en dus niet de klanten meer persoonlijk te woord wil staan. Een teken aan de wand. Voor een gezin met 2 kinderen waaronder een baby is kiezen voor een AEG een heel groot risico. De was is nu na een paar kapotte dagen niet te overzien, een reparateur zal pas woensdag kunnen en AEG tsja die denkt dus niet met je mee. Perfect in vorm en functie ook niet! mvg mw Smit
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.