Ik heb via http://www.binkysgameplay-webshop.nl een PlayStation 3 besteld t.w.v. €236,- en al aanbetaald. Ik heb hem besteld op 07-10. Ik krijg gelijk die dag een bevestiging van mijn bestelling. Maar nu heb ik binnen 24 uur de verkoper laten weten dat ik wegens omstandigheden van de koop moet afzien. Ik krijg vervolgens op 08-10 van de verkoper een mailtje en die schrijft het volgende:
"Dat is geen probleem , maar kost u 25%van het netto bedrag staat vermeld bij de voorwaarden voordat u hem besteld". Het gaat dus om een bedrag rond de €60, nu is mijn vraag mag hij dat zomaar eisen?
Dit zijn de algemene voorwaarden zoals op de webwinkel word aangegeven;
" bij een anulering van een order worden 25% van het netto totaal bedrag in rekening gebracht."
*Tekst is letterlijk over genomen van de website!
Mag iemand dit eisen?