Ik heb via de website van Baleur twee jurkjes besteld. Vandaag besteld, morgen in huis. Het heeft echter ruim 3 weken geduurd voor ze kwamen. Gisteren was het zover. Echter de jurkjes zijn van zeer slechte kwaliteit en ze zijn gewoon te klein. Het kostte mij veel moeite te achterhalen wat het telefoonnummer van het bedrijf is. Ik heb gebeld en uiteindelijk na 18 x overgaan werd er opgenomen. Ik moest maar even een e-mail sturen naar info@baleur.nl
Dat heb ik gedaan. Alleen dan krijg ik een retouradres van ze.
Na enig snuffelwerk op internet (te laat) ontdekte ik dat dit een malifide bedrijf is. Op de site staat dat je de levering binnen 14 dagen kunt retourneren. Echter, het schijnt zo te zijn dat je het op eigen kosten naar China moet retourneren.
Je koopt gewoon in Nederland op een Nederlandse site en dan retourneren naar China? Dat kan toch niet. En dan ook nog op eigen kosten.
Ik zou heel graag willen vernemen wat ik nu het beste kan doen.
[edit, gegevens verwijderd - red.]