BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verantwoordelijkheid geweigerd pakketje?

Bijdrage door gebruiker
02-02-2021
5 reacties
Afgelopen week heb ik online een product aangeschaft, echter kwam er de volgende ochtend achter dat ik toch liever een ander model wilde hebben.
Dit kon, tegen bijbetaling, echter moest de originele bestelling, die toen nog onderweg was, eerst bij hun terug komen. Mij werd via de chat dus aangeraden de origine order te weigeren, zodat ik hem niet zelf hoefde terug te sturen. Ik heb vervolgens direct via WhatsApp contract opgenomen met PostNL en hen laten weten dat ik het pakketje niet meer wilde hebben. Zij gaven vervolgens aan dat dit geen probleem was en dat het retour ging (het pakketje werd dus niet meer aangeboden).

Nu vernam ik gisteren dat PostNL dat zij het product op de 29e bij de online winkel hebben afgeleverd, maar die zien hem niet in hun systeem. Zij gaven mij tevens de track en trace van de retour die ze van PostNL kregen, maar daar wordt ik niks wijzer van.

Wie is er nu verantwoordelijk? Nogmaals, het product is dus officieel nooit bij mij aangeboden, en ik heb dus nergens voor getekend.

Bij voorbaat dank!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.