Hallo,
Wij hebben een 2 landen simkaart van Telesur. Nu hebben we vorige maand 20 euro beltegoed gekocht in de webshop. Dit is wel afgeschreven van mijn bankrekening maar de belminuten zijn niet bijgeschreven op de telefoon. Na meerdere malen contact proberen te zoeken via mail van de website van Telesur kregen we elke keer de mail weer terug omdat hij niet afgeleverd kon worden. Na 2 keer telefonisch contact te hebben gezocht konden ze me melden dat in het verleden meerdere klanten van Telesur te veel beltegoed hebben gekregen en dat ze het op deze manier recht willen zetten. Ze hebben dus ruim 17 euro aan beltegoed ingehouden zonder dit kenbaar te maken. Daarbij kloppen ook de data op het overzicht niet. Volgens Telesur zijn we op 12-03-2017 voor € 17,57 in de min gekomen en is er op 20-12-2017 voor €17,60 van het beltegoed afgeschreven. En dit terwijl we pas in Januari 2017 zitten! We zijn er achter gekomen doordat we niet meer konden bellen op 1 januari 2017. We vragen ons af hoe je met een pre-paid kaart überhaupt in de min kunt komen. Nu is mijn vraag kanTelesur dit zomaar afschrijven terwijl er niet gebeld is?
M.v.g R. Mango