BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht

Bijdrage door gebruiker
24-01-2017
10 reacties
Ik had Zondag 22-01-2017 een sweater besteld via Facebook bij Teezely.com, nu kreeg ik gisteren 23-01-2017 wel een heel vreemde mail!!
Zie hieronder:

Hallo Jannie,

Naar aanleiding van jouw verzoek, bevestigen wij dat jouw bestelling n° O-0K5T0 is geannuleerd.
Houd er rekening mee dat je jouw bestelling niet zult ontvangen en dat de reservering van het bedrag op jouw rekening binnen 8 dagen zal verdwijnen.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen indien er problemen zijn.
Hopen je snel terug te zien op Teezily.
Het Teezily team

Nu kan ik nergens een telefoonnummer of email vinden om contact met ze op te nemen, hoe hier nu verder mee handelen??

MvG
Jannie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.