BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ik ben volgens Wehkamp plots geen goede klant meer!

Bijdrage door gebruiker
21-05-2016
19 reacties

Ik ben al jarenlang klant bij Wehkamp en kies steeds voor achteraf betalen. (het volledige bedrag ineens na ontvangst) En omdat ik tevreden ben over hun gisteren een laserprinter besteld. Ondanks dat die elders goedkoper te krijgen was maar ik vind dat tevredenheid ook mag worden getoond. Tot mijn verbazing bleek achteraf betalen plots niet mogelijk voor mij. Heb hierover contact gehad met de klantenservice en die vertelden mij dat die mogelijkheid er niet was omdat ik al ruim een jaar niets had besteld. Heb uitgelegd dat dit was vanwege ziekte van mijn partner en we wel belangrijker dingen aan ons hoofd hadden dan aankopen doen! Maar daar was geen begrip voor, de mogelijkheid tot achteraf betalen komt er pas weer als ik regelmatig ga bestellen. Ik vind het ontzettend onfatsoenlijk dat ik als trouwe klant zo wordt behandeld! Altijd alles netjes direct betaald na ontvangst en al tientallen jaren behoorlijk wat besteld. En nu ben ik plots voor Wehkamp geen goede klant meer omdat ik wegens omstandigheden afgelopen jaar niets heb besteld…

Ik wil dat Wehkamp direct zorgt dat ik weer kan bestellen met de mogelijkheid om achteraf te betalen. En ik eis excuses voor hun onbeschofte gedrag naar mij als trouwe klant toe!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.