BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bank verkeerd,ze mogen m laten staan,kan ik hier een compromis voor sluiten

Bijdrage door gebruiker
04-09-2016
7 reacties
Goedendag , we hebben een bankstel gekocht en is nu afgeleverd, waar 11 weken levertijd op zat , de kussens zouden vast gestoffeerd worden,dit is niet gebeurd.
De fout ligt bij de fabriek, die hebben het verkeerd over geschreven van de winkel , maar de fabriek heeft daarna ook weer een bevestiging (met de fout) naar de winkel gestuurd , in de winkel hebben ze de bevestiging weer goed gekeurd (de fout over het hoofd gezien) nu is de bankgeleverd met losse kussens ipv vast. Winkel zegt dat we zoiets n nieuwe kunnen krijgen maar degene die erover gaat is over 2 weken pas terug van vakantie , of wij tot die tijd kleden over de bank willen leggen ivm bescherming en liever ook niet roken , maar het kan dus wel weer minimaal 8 weken duren voor we een nieuwe bank hebben , nu mogen ze m van mij laten staan , maar ik wil wel dat daar iets tegenover staat , het kost voor hun veel om t weer op te halen , nieuwe bank , deze is dan tweede hands omdat we er wel mee leven/op zitten en weigeren buiten te moeten roken om hun bank te sparen die ze verkeerd geleverd hebben en dan niet het volle bedrag ervoor kunnen berekenen en dan weer n nieuwe bank laten maken en weer leveren en monteren .... wat zou reëel zijn voor ons als compromis voor te stellen dat ze m mogen laten staan en verder geen toestanden meer ....?
Het is een hoekbank 3x3 pers. , kostte €2050,~
Ik zie graag jullie reacties , vriendelijke groeten, Colors





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.