BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

SuperSaver - Kastje Muur

Bijdrage door gebruiker
16-06-2020
4 reacties

Beste Kassa,

Vorig jaar twee retourtickets gekocht van Amsterdam naar Bangkok via Dubai met Emirates. Vertrek 23 Maart.
Door de corona crisis helaas niet mogen vliegen van onze eigen overheid, ook maar goed dat ik dat niet heb gedaan aangezien niet veel later (maart 25) thailand al het luchtverkeer heeft gestaakt.

Eenmaal nu probeer ik al weken (ik heb het even tijd gegeven) om een reisvoucher te bemachtigen via mijn agency (SuperSaver). Tot nu toe verloopt alles niet erg soepel. Ik heb tot op heden geen (menselijk) antwoord gekregen op mijn email(s), en na een halfuur wachten aan de telefoon zegt meneer mij dat ik wordt doorverbonden naar de jusite afdeling. Eenmaal in de wacht, wordt er daar nooit opgenomomen (2 uur in de wacht gestaan).

Ook te horen gekregen dat ik Emirates zelf moet bellen hierover, meerdemaals gedaan maar ook zij verwijzen mij door naar SuperSaver en leven met me mee.

SuperSaver beweert dat ze er mee bezig zijn, en gooit alle vertraging en moeilijkheden van de hand. Iemand Tips of ervering hoe ik dit het beste kan oplossen?

Hartelijk dank

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.