BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Help

Bijdrage door gebruiker
15-09-2015
3 reacties
In augustus ben ik samen met mijn gezin een week op vakantie geweest via Roompot. Bij aankomst bleek onze accommodatie smerig en in slechte staat. Hier heb ik gelijk melding van gemaakt en ze hebben de technische dienst ingeschakeld om het 1 en ander in orde te maken helaas heeft de technische dienst niet veel kunnen doen. Bij terugkomst heb ik via de mail mijn beklag gedaan en de foto's welke ik gemaakt heb meegestuurd. Na een mail verkeer van een paar weken kom ik niet verder bij Roompot. Ze bieden mij een korting van 235 euro op een volgende boeking. Ik kan en wil hier niet mee akkoord gaan omdat ik geen gebruik wil maken van een volgende boeking. Hoe moet ik het verder aanpakken om het recht zegen te vieren
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.