BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Corresponderen met Vattenfall NL kan alleen via Facebook. Is dit normaal?

Bijdrage door gebruiker
16-01-2020
17 reacties

Ik heb enige tijd geleden een brief gestuurd aan Vattenfall Nederland.

Daarbij heb ik tevens aangegeven dat ik, zodra de leveringscontracten aflopen, geen gebruik meer wil maken van hun diensten.

Omdat ik nogal wat klachten heb over het functioneren van hun klantenservice en hun dienstverlening wil ik een schriftelijke reactie ontvangen per post.

Zij weigeren dit te doen. Ze willen alléén reageren in een privé chat op Facebook/Messenger.

Ik vind deze gang van zaken erg vreemd. kan hier iets mee gedaan worden? Ik heb bijvoorbeeld om een schriftelijke bevestiging gevraagd van de opzegging zodra de leveringsperiode verstreken is. Is een bevestiging in de vorm van een chatberichtje op Facebook/Messenger rechtsgeldig als er een geschil optreedt?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.