BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Quickparking dreigt met incassobureau

Bijdrage door gebruiker
16-08-2021
18 reacties
Ik heb een aantal betalingsherinneringen van Quickparking via te mail ontvangen. Hierin werd aangegeven dat ik blijkbaar een plek heb gereserveerd en ik dit moet betalen. Ik heb telefonisch contact met hen opgenomen maar herhaaldelijk wordt, nadat ik 20 min in de wacht heb gestaan, weg gedrukt. Op mijn mails die ik hen heb gestuurd krijg ik een standaard betalingsreactie en worden mijn vragen niet beantwoordt. Vandaag heb ik weer een mail van hen ontvangen met een laatste waarschuwing dat ik €67.50 moet betalen. Hierna wordt een incassobureau ingeschakeld en zijn de kosten voor mij. Ik heb geen auto en ook geen reservering gemaakt.

Via de mail heb ik hen aangegeven dat ik niet overga tot betaling omdat ik geen gebruik van hun dienst heb gemaakt.

Graag zou ik willen weten of zij deze betaling mij kun opdwingen.





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.