BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Help TV defect

Bijdrage door gebruiker
19-09-2023
11 reacties
ik heb op 4 juni 2021 een tv gekocht bij BCC, ik heb 5 jaar extra garantie bijgekocht nu vertoond hij sinds 3 weken strepen links onderin, het is niet goed maar wel te kijken, ik heb contact opgenomen met BCC en die hebben mijn tv voor reparatie aangemeld bij CE repair te Dordrecht, deze hebben geconstateerd dat de tv niet meer gerepareerd kan worden, ze willen hem bij mij ophalen, en dan krijg ik van hun een bon waarmee ik een nieuwe tv kan halen bij BCC.

Maar wat moet ik doen nu BCC surseance van betaling heeft aangevraagd, moet ik hem op laten halen, ik heb er een naar gevoel bij dat ik straks geen tv meer heb, wat als BCC morgen dicht is, ik heb nu geen geld voor een nieuwe TV,

Ik heb Phillips zelf gevraagd maar die zeggen wij kunnen daar niks aan doen dat moet BCC regelen, Wie kan mij adviseren


Alvast Bedankt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.