begin september een nieuwe prepaid mobiel gekocht ,waar €15,00 LEBARA BELTEGOED op stond,later bleek er maar €5,- op te staan en kon je het opwaarderenen kreeg de 1e €5- er bij en bij de 2e opwaardering weer €5,- er bij.Aangezien er nog maar €3,- zoveel opstond ging ik hem bij Videoland in winkelcentrum toolenburg ,te Hoofddorp op waarderen ,met behulp van de winkelbediende,die later zei dat ik nu kon bellen.Om te kijken of het echt zo was belde ik mijn vriend en zag dat er inderdaad ong. €23,-
belte goed op stond
Verder hebmijn mobiel helemaal niet gebruikten stond hij altijd uit,omdat ik hem eerst moest leren kennen.Afgelopen vrijdagochtend 23-9-2016 wilde ik mijn vriend bedangen voor de fijne dag op donderdag,kreeg ik van de telefoniste te horen dat ik moest opwaarderen,omdat er geen beltegoed op stond.Ik begreep er niets vanen zag later ook dat er €0,00 beltegoed op stond en dat mijn smsjes niet door werden gestuurd die ik ipv bellenmaar sms te.Allr berichtjes die ik naar lebara klanten service stuurde ,werden negatief beantwoord,want ik had volgens hen op 19-9-2016 om 22.50 u.voor€19,61 mobiele data verbruikt.Dit klopt niet want ik had dit mobieltje verder nog helemaal niet gebruikt,omdat ik hem niet kende.op facebook en op de site vanLebara een hele boel klachten waren,over dit zelfde euvel. mijn vraag is of jullie dit in behandelinf kunnen nemen.want dit is gewoon diefstal wan beltegoeden.