Ik heb een vraagje, ik heb een iphone 6s van de tele2. Ik heb al een tijdje last van een telefoon die al bij 40 procent uitvalt. Ik heb deze naar Dynafix gestuurd en dit moest ook van Tele2 omdat ze samenwerken. Na een paar dagen kreeg ik de mededeling dat er niks was met mijn toestel en dat dit simpelweg een foutje in mijn systeem is. Daarnaast had ik ook aangegeven dat ik toch wel veel witte vlekjes had op mijn beeldscherm. Alsnog zegt dynafix dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik heb hier nu een non-conform product in huis, zonder dat het consumentenrecht iets voor me kan betekenen?
Ik heb voordat ik deze telefoon naar Dynafix had gestuurd een bezoekje gebracht bij Apple en die hadden gezegd en mij laten zien dat mijn batterij helemaal defect is en dat de vlekjes op het scherm echt een reden waren tot vervanging.
Maar dynafix wil mijn telefoon nu terug sturen, wat nu?