BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Caiway

Bijdrage door gebruiker
27-09-2013
8 reacties
Ik heb bij Caiway een abonnement voor mijn tv en vaste telefoon. Nu is er iets niet goed met de factuur . Ik probeer ze al dagen te bellen , maar als je bel heb je minstens 15 wachtende voor je. En het maak niet uit hoe laat je bel . En niet alleen ik heb daar last van ,maar ook mijn buren hebben het zelfde probleem. Nu is mijn vraag : is dit normaal dat je een vraag wil stellen over iets , en je moet minstens een half uur aan de lijn hangen . En bovendien ook nog een flinke telefoon rekening krijgen . Met vriendelijke groeten van Carla Koopman
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.