BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ov chipkaart niet ontvangen en ov bedrijf weigert nieuwe te sturen

Bijdrage door gebruiker
20-07-2016
9 reacties
Op 31 maart 2016 een persoonlijke ov kaart aangevraagd voor mijn zoon. Deze hebben wij nooit ontvangen. Vandaag, 20-07-2016, gebeld en nu willen ze weer 11 euro zien want zij beweren dat hij op 1 april is opgestuurd en dat ik te laat ben met bellen. Het is niet heel raar dat we het vergeten zijn want mijn schoonmoeder is begin maart overleden en door alle rouw en drukte die hier bij komt kijken zijn we die hele ov kaart vergeten. Nu willen ze mijn zoon dus wederom laten betalen terwijl de eerste ov kaart niet eens is aangekomen. Wat kan mijn zoon doen zodat hij toch zijn ov kaart krijgt? Alvast bedankt voor u antwoord.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.