Hallo,
Ik heb onlangs telefonisch een vlucht geboekt bij de KLM. e-ticket gekregen, online ingecheckt. Alles leek in orde. Echter, bij het inchecken van de terugvlucht kwam ik erachter dat de medewerker, die mij telefonisch geholpen had, de maand verkeerd had ingevuld. Nu had ik dus geen plaats op de terugvlucht waardoor ik ter plekke een ticket a € 540 moest kopen (want een lege plek op de vlucht van die dag verruilen voor een lege plek over een maand en mij het ticket geven waar ik eigenlijk om gevraagd had is natuurlijk niet mogelijk). Nu wil KLM dit niet terugbetalen! Had ik maar meteen m'n e-ticket moeten checken zeggen ze dan...
Dit kan toch niet? Het is toch belachelijk dat een typo, van KLM haar kant, mij € 540 kost? Ik voel me eigenlijk gewoon bestolen!
Andere meningen? Iemand advies hoe ik hier een zaak van kan maken? Alles is welkom!
Groet, Tijmen