BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijn er nog meer klachten over het bedrijf, homeshopper.nl

Bijdrage door gebruiker
14-04-2016
4 reacties
Wacht al vanaf eind februari 2016 op mijn terugbetaling.
Op 29 maart een mail ontvangen dat zij het hebben terug gestort, maar na controle van het bewijs wat zij meestuurde gezien dat het niet ons rekening nummer is.
Als je op deze mail dan antwoord krijg je bericht, dat hij niet kan worden bezorgd, mail adres is juist.
wanneer je belt met het bedrijf krijg je een mw aan de telefoon van het call centrum, met de mededeling ik kan u niet helpen , wij zijn een call centrum en verbreekt gewoon de verbinding . U moet een mail sturen, weer gedaan en weer retour.

Maar nog steeds geen terug betaling !
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.